Bilder från igår på Her Bright Skies



       

    

Ångrar att jag inte hade med mig en kamera ilr något.
Så ni får nöja er med mobilbilder;)
Lite synd att jag hade fått världens bild på Johan då han satt precis framför mig & tittade in i mobilen & de gjorde han en bra stund, men då ska ju ljuset förstöra allt. Så bild nr 1 på tredje raden blev resultatet.
De två första bildern var på förbandet, Åmåls banden Cheap Act & One day hope.
One day hope spelar även den 30:e på Wärs, lika så med Ragdoll Shout, Nova Quane, Neno, Part Of Jon & Loving Chokes.

När vi stod & köpte tröjorna så kmr ju Johan sedan joakim och Petter.
Jag tänkte bara "skit" Sen utan att tänka så stod jag där & prata med dom.
Ni som känner mig vet ju att jag är verkligen inte är den som pratar för "glatta livet" med främlingar.
Men nu tusanbollar prata jag för "glatta livet" & tänkte 'fanfan vad snygg Johan är fan' ;)
Kanske en ny Maria börja komma fram? De får vi hoppas på:D

Sedan blev de att åka hem till mld;)

Har inte något mer att skriva, tagit de lugnt ifrån igår.
De behövdes iaf.
Jag har bestämt att jag ska sluta att små äta.
Eftersom jag håller igång nästan hela tiden så äter jag även väldigt mycket.
Inte bra!
Men nu ska jag fan få en snygg mage:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0