Det går bra nu:)

Förstår inte riktigt hur jag har hunnit med allt idag, men gjort de, det har jag!:D
Iaf Törnrosa kördes idag och kändes jätte fin!:)
Sedan körde jag långsamt med Peter. Pigg var den gamle gubben:)
Ska upp och köra licensprovlopp med honom nu på lördag.
Hoppas bara att han är lat för dagen;)

Men nu har jag mest kollat runt tatueringar.
Har alltid velat ha som Rihannas nack tatuering & vill fortfarande;)

Den betyder något som jag har fått kämpa med & kmr få kämpa med i flera år framöver.
Oh framför allt den är snygg;)

Sen så ska jag.. fan måste ladda upp en ny bild


På höger öra ska jag gör nr 2 & nr 5
På Vänster öra nr 3 & nr 4.

Sen så måste jag köpa en blackline och ett annat smycke till min septum.
Känns som att de inte var längesedan jag tog den, kmr ihåg hur jävla obehagligt det kändes.
Ligga där och ha en kanyl genom näsan. Inget skoj kan jag lova;)

Jo juste såklart så ploppar det snart, ilr snart inom ett år iaf, en navelpiercing och 3 Dermal Anchor på armen.
"En Dermal Anchor kan räknas som implantat, men är enklare att göra och att det dessutom inte är helt under huden. Dermal Anchors har ofta som en liten "plupp" i metall som sticker upp, men kan även vara en liten diamant."

Men nu ska jag gå och peppa inför det nationella provet i matte imorgon, som känns som de inte kmr gå bra på;s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0