Inlägg för två dagar;o

Jag är totalt förälskad i Yashin.
Har ni inte hört dom?
GÖR'T:D

Lörd:
Öpp till Åmål med Halvar, Evelina & Black.
Halvar gick faktiskt inte så super bra...
Vi passar inte ihop.
Jag vill att han ska kma till en som passar honom som tränare & kusk.
Men får inte.
Jag får inte ens sälja min egen ponny för hans eget bästa, för dom?

Pappa körde evelina i ett provlopp såg super fin ut!
Ska nog anmäla henne till kval imorgon!:)

Sedan körde jag licensprovlopp med Black.
Trodde faktiskt att Black skulle vara lugnare.
Nervös, sprang oh vingla, skulle backa & stegra.
Nej får nog ta Castaway nästa gång:)

Sedan körde vi Snopples & Carissma ihop.
Fick ju köra lill tösen som var lat, medans snopples blev het som en get!;p


Sön.
Starta Påla Docka i Årjäng.
Hon gick riktigt dåligt..
Precis som hennes mamma & syster, Helt ovillig!
Så nu rycker trolligen Pråla:/

Men nu sitter jag & övar på låten som jag har valt att spela på intagningsprovet för estet imorgon..
Nu fan ska de sjungas & spelas till 1000x1000:D

hejhopp gummisnopp;)

Kommentarer
Postat av: Jakubzara

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-07-14 @ 14:46:19
URL: http://jakubzara.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0