Jag är pepp!

Ny tvättat, ny färgat, ny platat.
Mitt hår är äntligen som de ska vara nu;)

Nu är de bara 2 dagar kvar tills Wärs och man börjar känna lite ryck i benen!
Är så sjukt peppad för de men ändå nervös.
Ska ju stå öppe på scen och presentera banden.
Har ju scenskräck, men de säger jag inte till dom andra... De får läsa de ist;)
Men de kmr gå bra! Ilr hur Nathalie? :D
Sen vet jag inte vad jag ska ha på mig..
Skulle vilja ha shots på mig, men vafan alla andra kmr ju nästan med vinterkläder..
aja blir la leggings.. tråkigt!

Men iaf körde Carissma ihop med Snopples efter skolan. Kändes fin som vanligt den lilla skiten:)

Men ska nog försöka bli klar med No:n nu.. Hej då Mvg för här blir de g-.-


Kommentarer
Postat av: Chrisvilde

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-07-29 @ 15:23:17
URL: http://chrisvilde.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0