Mätt som en plätt

Magen är stor som en fotboll & jag mår illa.
Hur ska man kunna gå ner så mycket så man ser bra ut?
Fan, nu måste jag gå den hårda vägen!
Riding x1000 varje dag, springa minst rakbanan upp & ner, sedan minst 100 sit-up varje dag..
Hmm detta kmr jag klara.. ilr inte;)

Iaf så har jag kört båda mina småtingar.
Chivas blev helt galen när jag körde ihop med pappa och Påla, hoppa in på innerplanen och höll på att gå omkull. Galoppera som en skalad råtta;o
Något pigg var han iaf!
Halvar kändes finare nu än förut, ska upp till Åmål och köra fort med han.
Tror de var imorgon de var anmälan till ett insprängt lopp i Åmål.
Behöver pengar.. så tar nog och slänger in en anmälan;)

Nu ska jag vara social & ta oh ringa simon innan han åker till Norge. 

Sen måste jag lära mig att skela, alla kan utom jag;s

Närmaste jag kmr en skelning;p


Kommentarer
Postat av: karin

meeeeen.. :(

2010-04-20 @ 23:15:30
URL: http://kkarinnordstrom.blogg.se/
Postat av: SIMON:3

Du är allt den knasboll du;)

Åka till pier till sommaren med mig?:D



2010-04-21 @ 07:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0