2012 blire Ayia Napa!

Hah nathalie, vem äre som uppdaterar varje dag nurå?;o
Och detta ska inte handla om hästar ilr jo lite!

Sista dagen på sommarlovet, deprimerande.
Sen blir de förhoppningsvis 3 år på estet i mellerud för min del, medans alla andra försvinner.
Alla åker iväg och träffar nytt folk och jag blir kvar med de gamla folket, ärsh får göra de bästa av situationen:)

Men igår så var jag med de allraste goaste på sunnanå och bara mysssssste:)
Ni tjejer, ni är de bästa som finns!
Satt och prata i timmar om allt möjligt, minnen, killar och framtiden.
Dansa, elda och grisa i oss världens goaste kladdkaka made by Nathalie.
Kommer sakna oss, ni är de ända två som känner mig rakt igenom och stått ut med mig i snart 11 år.
Kärlek till er ♥

Men nu kmr det lilla om hästar.
Trav på fredag med Pedra och carissma, oh gissa vem som skada sig igår om inte självaste pappa..
I värsta fall måste jag ta ledigt från skolan för att kunna följa med på travet och köra kvalen, sen så får vi försöka hitta en annan kusk åt Pedra.
Så jävla typiskt honom, de är ju inte första gången det som hände, händer!

Nu får jag dra mig utåt för att mocka och köra Halvar.

Harre




Kommentarer
Postat av: nathalie

Haha, jag har ena tappat lite med uppdateringsgrejen ;d MEN JAG HAR FIXAT EN BLOGG TE OSS NURÅÅÅÅ! :D skickar länk till dig nu då va ;p



2010-08-18 @ 21:52:22
URL: http://nngustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0