45,5 mil
5 timmar 18 minuter är du ifrån mig.
I 11 år har du varit min andra halva.
I 11 år har du alltid varit där för mig.
Ingen, absolut ingen annan känner mig som du gör.
Jag kan vara mig själv med dig, berätta allt utan att behöva bekymra mig över att du ska döma mig.
Jag ska aldrig lämna dig vännen min.
Även fast du är så långt ifrån mig så kommer du föralltid att vara min.
Saknar dig, vill egentligen att du bara ska komma tillbaka hem.
Men jag vill att du ska vara lycklig och det vet jag att du kommer vara där nere.
Har så himlans mycket att säga till dig, men jag tror nog du redan vet du mycket du betyder för mig.

Men en sak som du aldrig någonsin får glömma bort är att jag älskar dig Karin Nordström♥
Ingen kommer ta din plats.



Kommentarer
Postat av: karin

maria.. min mensia ♥

jag älskar dig likaså. kommer kanske hem till helgen, fast bara kanske och då ska vi älska ;)

Saknar dig.. Puss älskade vän

2010-08-28 @ 20:21:01
URL: http://kkarinnordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0