Kör på samma inlägg på två bloggar;d

Slutade tjugo i 11 idag i skolan SUG PÅ DEN NI!;d
Iaf åkte till Åmål med Törnrosa förförsta gången och när vi hade åkt så bara pappa "Mina stövlar MINA STÖVLAR!" då orade han sig för att han hade glömt sina stövlar men.. han glömde så mkt mer-.-
När vi väl hade kommit fram så "Jag har visst glömt huvudlaget.. huvuan.. tungbandet.. och slagrem"
Jävla idiot!
Så han fick springa och låna huvudlag av Hultman, jag sprang inne i gästboxarna och leta efter ett tungband, som jag faktiskt hitta;p
Sen så var de ju detdär med huvan.. eh ja ni vet ju en sån där svamp som man kan tvätta typ bilar med?
Aa han dela en sån och stoppa i öronen på henne, det gillades inte kan man säga;o
Sen vare bara att köra ut i regnet!
Hon gick jätte bra, bra bit under premietiden!
Det är som att ha de där 20 tusen i en ask;D 

Ikväll blire att åka til kroppefjäll och träffa irländarna..
Vet inte vad jag tkr om de, men får hoppas på att de kmr ngn snygging;)
Skriver om de gör de efteråt^^

yes, tråkigt inlägg men vafan man kan ju inte vara rolig varje gång;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0