15 min.. nu 2 min!

Så går Loves lopp, så jag hinner skriva innan jag ska checka loppet på ATG;)
Är ganska nervös, det är ju faktiskt min big girl:)
Senare ikväll elr inatt så ska även Evelina starta men tror faktiskt de kmr gå piss.
Aja de återstår och se:)

Dagen har gått så sjukt segt, är trött precs över allt.
Jag är slapp..

Annars så sitter och och dör lite av avundsjuka
varje gång jag ser någon som är smiley percing.
GAAAH I waaant it, tillochmer än en navel just nu.
Men man har ju de där problemet med päronen också,
 "kmr skava på dina tänder" härligt att ha en tandsköterska till mamma..
Men hallå, om mindre än 2 år, så får jag göra vad jag vill såå.. DESÅ!
Ska även göra 3 Dermal Anchor på höger arm och kanske en på bröstkorgen, elr kanske inte..
Skulle inte blivit snyggt på mig:/
men aja, de där pengarna får gå till ngt annat då;D



Septum och snart en smiley, då blire perfa!;D


Kommentarer
Postat av: nathalie "kung fu mästar'n" gustafsson

om två år, nej. Om 1 1/2 år, DÅ får vi göra vad vi vill :D och då ska jag ta hål i tungan, hänger du på och gör din smiley piercing samtidigt? :D:D::D:D:D:D:D::D



puss!

2010-12-02 @ 23:34:07
URL: http://nngustafsson.blogg.se/
Postat av: Mikey

hej snygging:)

2010-12-06 @ 01:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0