Ångest

Köpa ett russ ilr ett varmblod?
Får väldigt mkt ångest av att inte veta vad jag verkligen vill ha.
Mamma letar russ medans pappa vill att jag ska ha ett varmblod.
Jag vill ju själv helst ha ett varmblod men är ändå så himlans sugen att fortsätta med ponnytrav.

Hittade en hingst på 4 år, ostartad men vet inte om de är den "dröm" hästen som jag har längtat efter.
Tkr han är grymt snygg, men jag vet inte..


Och nu han som jag köpte Törnrosa hörde att en 1 års kallblodshingst är till salu där han bor efter Elding. Var hur fin som helst och hade jätte fint trav, så han fråga om antingen vi ilr en av våra hästägare var intresserad av honom, annars skulle han köpa han själv. Kanske en till liten norske på våran gård snart?;D
 
Men får fortsätta leta efter min "drömhäst" och se vad de blir, russ, kallblod ilr varmblod jag vet inte.
Men jag ska hitta den!:)

Kommentarer
Postat av: Johnanna

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:41:38
URL: http://johnanna.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0