rubriken blir rubrik igen

Lör:
Åmål med Love & Jetset, båda gick väldigt bra specielt Love.
Min underbara tös:´)
Sedan blev de att köra Black ihop med Evelina, gick fint.
Sedan blev de att köra ett hårt pass med Chivas, som faktiskt gick bra oxå!;o
Justde Peter rymde igår, den jäveln gjorde så min mobil gick sönder.
Ilr sönder och sönder den är mkt segare än vad den redan var;o

Karin fråga om jag ville med på ngn fest, jag var ny duschad och alldeles för trött för att orka med det.
Så det blev en lugn kväll hemma och 27 dresses på tv.

Sön:
Ska strax ut och Törnrosa själv på banan förförsta gången.
Har bara kört henne hemma på gårdsplanen men nu blire rundbanan:)

höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0