Under 15 år?

Ibland vet jag inte vad jag tänker med.

Satt och läste på facebook om Bunkerfestivalen 2010.
Blev grymt besviken då jag läste detta och att jag var tvungen att ha med en målsman, eftersom jag var under 15 år...

"Du måste ha fyllt 15 år för att själv få komma in på festivalområdet.
Är du under 15 år får du gå in på festivalområdet i målsmans sällskap.
Barn under tolv år kommer in gratis i målsmans sällskap.
Tänk på att barn/ungdomar mellan 12-15 år löser egen biljett,
men måste gå på festivalen i målsmans sällskap."

Satt och svor för mig själv då efter en stund då de slog mig..
Jag är ju förhelvete över 15 år! :D
Jag ska ju faktiskt fylla 16 om 72 dagar;)

Ibland tror man faktiskt att man fortfarande är 14 ;p



Men nu ska jag ta en springtur i de fina vädret med Lisa:)
Ha't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0