Nöjd,trött och sliten.. HÄRLIGT:D

Somna halv 3 inatt, tog igen det på matten..

Kört Love ihop med Castaway när jag kom hem.
HELVETE vad den märren var heeeeeeeet idag!
Låg nästan raklång och bara drog i henne, hon som alltid brukar vara lugn;o
Men hon kändes hur fin ut som helst:)

Sen körde pappa Törnrosa, gud så fin hon såg ut!
Oskodd, travasäker och ändå gick hon 2.32,0 500 m!
Snart,snart går hon snart 2 min:)

Justde pappa räkna ut Chivas sluttid från i lördags!
Trodde inte mina öron;o
Han gick 1.55,3 den tjockisen! Han sänkte sig med 1,4 sek på distansen!
Han måste ha gått runt 50-52 mellan de 3 galopperna då han tappa otroligt mkt mark och fart, då han har en väldigt knepig galopp, att han hoppar bak ett steg och står still och galopperar. Det är farlig att ligga i rygg på han;D Nej men nu är jag så himlans nöjd med han!:´)
Roligt att höra från folk runt på travbanan om hur fin han såg ut och hur jäkla mäktigt hans steg var.
Och de var de, han har nog aldrig travat så fint som nu:) Hoppas de håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0