fredag all night long

Insåg nu när jag kom hem..
Attans jag hade ju chansen och han var med på't!
Skit säger jag bara!

IALLAFALL!
orkar faktiskt inte skriva om dagen, ni orkar inte läsa hela skiten heller så tar bara de sista;)
Var på gitarrworkshopen med Andreas Örberg förut med estet och esteterna med gitarr från bengtfors, bengtforss, bengeforss?
ja iaf, de var oxå där!
Tänkte gå till Gitarrfestivalen vid 7 igen men ja, orkar inte göra iordning mig.
Ev ska jag dit imorgon om jag får med mig någon:)

Men yeah, såhär såg jag ut idag och igår var jag lite mer lik en elefant!


Om jag hade varit kille och du hade varit tjej, då hade jag gett dig min seriösablick!


Tack och hej för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0