göttansssbörg

Götet igår:d
Var så sjukt länge sedan jag har så kul, nästan 5 hela dagar;o
ne men allvaligt de var awesome:)
Ska inte gå in på direkt vad vi gjorde, ni skulle bara få en konstig bild på oss, iaf på mig;p
Iaf fick köpt lite saker, är sjukt nöjg över mitt nya smycke till septumet.
Köpte en (väldigt) liten hästsko, ville änna ha det:)
Bild kmr kan jag lova;)
Men ja.. skriver kanske mer om vad vi gjorde ikväll elr typ om en vecka;o

Karin åker till norrköping idag elr hon har gjort de nu.
kommer sakna henne.
När vi 4 var tillsammans, de kändes verkligen som förut, den tiden alla var kvar i mld!
Den tiden vi träffades nästan varje dag.
Men detta här kmr vi fixa, de gör i alltid!:)

Kommentarer
Postat av: karin

det känns alltid som vanligt med er, oavsett hur lång tid som gått sedan sist :)

2010-11-05 @ 22:33:58
URL: http://kkarinnordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0