Simon and Garfunkel

Jag faller ner.
Ner i ett djup av mörker .
Behöver en hand som räddar mig.
Som visar den rätta vägen.
Vägen hem till tryggheten.


Sitter och försöker öva på sångläxan.
De går riktigt dåligt.
Min hals är kass.
Låter lite som ett kassetband som går på sista versen.
Borde nog sluta om jag ska ha ngn röst tills imorgon.


Pappa vill jag ska gå och se Robinson med han,
men saningen är att han vill att jag ska göra fika.
Fast jag tycker att Robinson är tråkigt.
Den bästa är bögen, kmr inte ihåg vad han heter..
Hoppas han inte har åkt ut, för jag hejjar på han!

Jag drar mig.


Kommentarer
Postat av: Mr.Heinz

Markus Metsomäki heter bögen! ;) xd

2010-11-18 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0