Snön förstörde allt

Livet är som pest.
besvärligt!


Skulle egentligen iväg och köpa mig en travjacka idag.
Vädret förstörde den planen..
Skulle egentligen behövt den imorgon, men jag får nöja mig med mammas jacka..
Det  är trav på Åby med Lady Evelina imorgon.
På måndag är det trav på Färjestad med Påla Docka och Black Money.
Sen nästa måndag ska jag ev köra Pedra i ett amatörlopp på färjestad.
Pappa är fortfarande osäker på om han "vågar" sätta upp mig pga hur Pedra är.
Men om hon får på sig käcken så kanske hon inte går på lika mkt på.
Men som sagt är så grymt kör sugen så, jag får fortsätta tjata på han att jag ska få köra;d

På fredag drar jag och några andra till Åmål för att se Adept.
(Som förövrigt började spelas på min spotify nu)
Sen på söndag ska jag till Åmål igen på förrmiddagen, har faktiskt ingen aning vad jag ska göra där men.
På kvällen så ska vi som är luciakandidater visa upp oss på "skyltsöndagen"?
Ja något sånt iaf;)

Yeah nu ska jag ta och ladda ner filmen The Doors som handlar om självaste.. the doors!;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0