woho?

Nämen hey liksom gissa vem som känner sig bra på att uppdatera?;o
Men den allra senaste tiden så har mitt liv varit upp och ner.
Önskar att den någon gång kan vara stabil..
Drar upp de roliga iaf, för de som har varit som ett helvete vill ni nog inte läsa om faktiskt..
yeah..
Var i thn i lördags men virus, hamstern, kossan, biffen och näbbmusen, för att gå på Panic & Action ( her bright skies, Kid down, Social Siberia, Dysfunctional Disaster)
Måste bara säga att Kid down var grymma!
Men jag säger bara Her Bright Skies gånger 100!
Älskar deras sound, älskar deras stil, älskar deras musik.
I'm in love och jag är inte den enda!;)
Ska inte dra upp detaljerna som hände, de får stanna mellan oss som var där;)

Igår, köpte vi en tv om någon vill anteckna..
Nej men aa de var behövligt eftersom vår förra tv så var bilden knallröd hela tiden.. najs?

Idag?
Naa, hoppas på att kunna få skjuts till karin.
Något som jag inte tror jag kmr få.
Kanske om jag gör iordnings pappas mat så kanske han skjutsar mg..
Får testa;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0