Utkast: Nov. 15, 2010

Kommer köra på mittbena ett tag nu bara för att jag känner för det!;)

Förövrigt vare sjukt segt att gå upp idag.
Hade ju typ 2 timmar matte första lektionen.
Jag brukar aldrig klaga när de gäller matte, men nu..
Nu har jag bara lust att klaga sönder pappas huvud över hur jobbigt de var!;o
sen dubbel pass svenska, kollade klart typ "överbarn och bortskämt" elr nä..
men något sånt!
Sedan ridning, liksom gissa vem jag fick?,o
Yeah, tubben...
Fast de gick bra för mig idag!;)

Nu ska jag upp och duscha av mig all hästlukt!


Kommentarer
Postat av: Vincentsina

Really enjoy your website. Thank You.

2010-12-17 @ 16:26:00
URL: http://vincentsina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0