Men jaaaaaaaah!

Hej jag heter Peter Pan!


Sitter och känner mig ganska deprimerad över att jag inte orkar göra klar mitt skolarbete, har inte ens börjat. Ska in om 2 dagar..
Så skoltrött, jag tror jag dör.
Skönt att de är tisdag imorgon, tisdag är liksom = med musik hela dagen;)
Ska ta och prata med Kirsti, ska byta till sång som huvudinstrument, detta kmr allt bli bra serni;)

Idag, idag har jag ridit.
Förvånatsvärt fick jag Tubben igen (surprise? nej tror inte det!) ;d
men ja, känns bara bättre och bättre som tur är^^

Annars har de inte hänt något ida;o

Är så sjukt sugen på konsert, festival.. live musik!
Gaaah!
Men ja Adept om typ 2 veckor:D
Sen så har jag gett mig fan på!
Ska på någon av dessa, elr ja hoppas ju på alla;)
Metaltown, P&L, Sweden Rock, Sonisphere, Kaos, pier pressure och ja en hel del till;o
Ska försöka få ut Halvar tidigt så han kan springa in lite kosing;)

Iaf ska kolla upp Halvar bakknän, ngt fel äre på dom.
En stor andledning till att han inte funka det sista elr ja hela säsongen.
Han kan så mkt mer, men han har inte kunnat visa de eftersom han har haft ont:/
Men nästa säsong, då ni! Då kmr han gå under 2 min;)

Yeahyeah, har ngt mer att skriva tror jag.
neppnepp^^
Bara för att jag kan så slänger jag in en bild på hur jag känner mig.
Tur att man har humör bilder tagna redan när man ser någolunda "bra" ut.
Allså för att vara jag, så ser jag okej ut på bilderna..
haha de där låter jävligt dumt, men jag är dum och ödmjuk.
Men ganska dum!:D
fast om jag tänker efter, de lätt inte så dumt, yääy mig?
Börjar bli rörig nu, känner jag:p

"Ja en bild kan förklara mer än 1000 ord"
Svar: Nej!

Kommentarer
Postat av: Tristantindra

nice site keep it up ok

2011-08-24 @ 10:06:22
URL: http://tristantindra.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0