duktigt!

Bra på att uppdatera känner jag, men har haft något att göra den senaste dagarna 24/7.
Drar kortfattat.

Lör: Var hos johan på filmkväll, gick senare till Nathalie med Vicki och Nadia i varsin hand och Chistian fick gå helt själv;p 
Mysig kväll vare iaf!:)
Sön: Tävling på Åby med Halvar. Första loppet satsa jag på att bli diskad de första hundra metrana för om man kollade på starlistan så skulle han bli flera 100 meter efter de andra eftersom han möte AS bra hästar.. men ponny jävel vägra hoppa då och så kändes han grymt fin så jag fortsätte. Han hängde men jätte bra, men sluta diskad efter hans 3 galopp på upploppet som 5. Skulle gått under 2.04.
Andra loppet slutade vi 2a på nytt rekord. Fick galopp på upploppet (igen) och blev omsprungen, annars hade vi tagit vinsten. Men loppet var mer än lätt att köra honom..
Bröt ut, osäker som in i helvete, lat och stirrade över allt. Ja helt otroligt att vi kom runt på 1 galopp.
Mån:  nä inget, elr jo skola men de kan man ju liksom kalla inget.
Tis: Trav på axevalla, Black gick skit.. Han gjorde precis samma sak som när jag köra han sist i start. Nä han är så tjurig så man blir fan galen, andades verkligen inget när vi kom in i stallet med han. Bajs häst.
Ons: Aa inget.. kört törnrosa, så ja inget.

NU ska jag checka in på ellos och se vad jag kan spändera mina 40% på;)

HARRRRRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0