Glader

HALOJSAN!
Jag sitter här, kåt och glad;d
Nej men otroligt glad iaf!
Vart i Åmål idag med Pedra som starta och Törnrosa som gick premie.
Pedra blev oplacerad på nytt rekord 30,7, gick helt okej men något fel i halsen har hon.
Sen så efter typ 4-5 timmar så skulle jag ut med Törnrosa i premien.
Hon sköte sig så sjukt bra så det inte är sant!
Tog ledningen i starten och första 1000 m gick på 2.04,5 då jag bara satt och höll henne, sen andra tusen börja jag smacka på henne och jäklar vad hon gick.
Drog infrån de två andra premiehästarna  och sista 1000 gick 1.55!
Men typiskt Åmål så tar de aldrig rätt tid.
Men vem bryr sig, hon klarade sig iaf på tiden 2.01,0 felfritt.
Gud vad jag älskar den där tjejen♥
Så ska göra några snabbjobb med henne sen ut och kvala, föhoppningsvis innan nyår:)

Annars blire en lugn kväll, de behövs!
Ska upp te Åmål imorgon och köra fort med carissma och evelina.
På söndag blire Åby med Halvar i 2 lopp, ser skit ut förövrigt!
På tisdag trav med Black på axevalla.
På torsdag trav med Pine och Castaway i Oslo.
Nästa helg blir start med Halvar i 2 lopp igen, har inte sett starlistorna än..
Jäklar vad trav de är nu och det gillas!;)

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0