Hej kött och blåbär;)

Ska strax ta och beställa hem en jacka från ellos.
Fan, behöver verkligen en ny.. en ny svart skinjacka.
Min har sprucikt "lite" över allt, så det är nog behövligt att köpa en ny;)
Och måste köpa en kläning till Annikas "studentfest"
éftersom hon tar vetrinärexamen nu i januari, 
eller aa studentfest är det la inte riktigt, det är typ en sån som alla familjer går på oxå.
Ja måste iaf ha en kläning som går under knäna enligt reglerna.. sexigt!
Aja, sen så har jag blivit så förbaskat sugen på att ha långhår nu så jag tror jag dör.
Måste verkligen skaffa löshår, eftersom min hår växer typ 1 cm per år typ..
Nä kanske inte, men det växer jätte sakta, så löshår är det ända alternativet.
SEN så ska jag färga håret mörkare, trivs bara i mörkt hår har jag märkt.

Aja ska sluta och skriva om mina otroligt intressanta tankar eller tankar är det väl inte, men ni fattar.
Men IDOL sendårå elr rättare sagt JAY sendårå;D
WOW, han är het och bäst och ja.. het! ;p


Bjuder på en otrolig hemsk bild, ignorera mina korv fingrar!
Men bäbis fettet har inte gått bort än..
Haha den är faktiskt den enda bilden på mig själv på datorn, otroligt;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0