MAJS

MAJS!
Majs är nog världens härligaste ord.
Jag ska fan bli majsbonde när jag blir stor!
Asså fan va härligt, tänk och säga majs minst en gång varje dag.
HÄÄRLIGT!
Förövrigt är jag övertrött, orkar inte prata faktiskt.
Min mage är platt.
Kul att jag är smalare än Lady Gaga!
Måste gå ner 10 kilo, bajs för monte vikterna.
Herrefan måste öva på sångläxorna oxå, gör de imorgon som allt annat..
Rörigt inlägg som alltid..
Jäklar vilken korkskruv som håret bilda nyss.
Hatar alla som har rak hår, de borde oxå ha ett sånt helvete som vi med krulligt hår har.
Nää ska upp och platta året bara för att jag kan och att jag måste!;p
och imorgon, så smäller det;)

men bara för att jag lyssnar på världens goaste låt och jag är på bra humör så..
Lägger jag ut en bild på en osminkad maria eller helt ofixad maria till 1000!!
Har även min pervo min, stå ut!

Kolla noga för ni är aldrig se det igen;)

MAJS


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför måste du gå ner 10kg? det är ju mini vikt i monté om du nu inte ska rida ponny?

2010-10-26 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0