MÅNDAG

Sitter och sjuklar mig.. funny!
Men det blir ett långt inlägg idag, nu när jag ändå har tid och såpass mycket tankar.
Börjar med helgen.

Lördag: Åkte till Åmål med Love och Snopples.
Båda gick sjukt bra, men efter Snopples provlöp så såg jag, blod ur båda näsborarna och han hosta öpp blod... lugnblödning.
Kunde inte hjälpa det, men jag bröt ihåg helt. Stå där och sela av han medans han står och inte får luft då han måste få upp blodet först, det plågade mig. Allt vad han och jag har gått igenom tillsammans, det är inte många som vet om det. Han har inte haft de lätt de 3 åren han har levt.
På kvällen åkte vi upp till Åmål (igen) passa på att träffa Elin samtidigt, var ett bra tag sen man träffa henne!:D
Söndag: Tävling med Halvar. Vill inte gå in på och berätta allt men han blev 3a och 4a i sina lopp, efter mycket strul och galopper. Men han gick skit iaf!

Tankarna får komma ikväll ist, orkar inte skriva mer...
Men bjuder på en going, som spelas förjävla mkt just nu;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0