Posetiv och moget till 1000!

Bajs.. vad kallt.
Bajs.. vad ont jag har i mitt knä.
Bajs.. ska ut och fotografera 1åringarna.
Bajs.. måste rida pål.
Bajs.. måste göra klart engelskan.
Bajs.. har träningsvärk.
Bajs.. vad jag har varit omogen de senaste dagarna.
Bajs.. på min mobil som cpar.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS.. på att den har fått vattenskador, 
          skickar sms hit och dit och vissa vägrar den liksom skicka till..
Bajs.. på att jag säger bajs jämt.
Bajs.. vad det låter konstig och stavas konstigt.
BAAAJS PÅ ALLT!

Nä frånochmed nu ska jag bara vara posetiv och mogen på bloggen
Liksom detta var mitt sista bajsinlägg..

Bara för att lätta uppstämingen
Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0