svar:




Jag har aldrig gått ut i bloggen om hur mkt jag väger, inte ens dom som står mig allra närmast vet min vikt.
Den är något som har oroat mig väldigt länge.
Visst jag är ju absolut inte överviktig inte i närheten, jag är kraftigbyggd och jag har mkt muskler.
Men skäms ändå att säga min vikt när alla andra säger "Fan vad mkt jag väger" när de typ bara väger 55-64 kilo som nästan är lika långa som mig.
Så jag vill gärna kunna få bort de där fettet som inte ska vara där.
Och jag måste gå ner minst 10 kilo om jag ska kunna rida för stora hästar för att hästens utrustning ska ju räknas in när man väger sig. 
Visst min monte framtid ser inte ljus ut eftersom jag har knä och rygproblem, men de skadar ju nästan aldrig att ändå gå ner några kilo:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0