TISDAGTISDAGTISDAG ÄLSKADE TISDAGTISDAGTISDAG

Hej!
Idag är det liksom tisdag och liksom på tisdagar har vi musik hela dan.
Liksom gilla eller vad?;d
Fast denna tisdagen var änna den bästa på länge!
För denna tisdag var Nadia och hälsa på!
Asså jag börjar förstå mer och mer hur mycket jag saknar tiderna på råda/nordal.
Saknar henne, saknar höra henne sjunga, saknar allt med henne.
Men nu ska vi inte börja snyfta, men det var sjukt roligt att träffa henne!:D
Nää nu får jag dra mig utåt och göra rent hos mina skithästar som skiter verkligen AS mkt.
Allvaligt, de skiter mest i stallet, ändå är de minst!;o

FÖRESTEN min jacka och webcamen har kommit, ska dra mig och hämta ut dom senare!!;D

HEJ HOPP LEVERSNOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0