3 av många.
Men ni betyder lite extra.
Älskar er tjejer♥


Elin Erikson
Kussarna grym som vi kallas!
Eller det som christian kalla oss "skrik och panik"
16 år Elin, fatta 16 år..
Så många minnen som vi har skapat på dessa år är helt sjukt.
Vi kan sitta i flera timmar och bara prata minnen.
Kan nog inte faktiskt beskriva min kärlek till dig.
Du finns alltid där för mig, i vått och torrt.
Du är som en syster för mig
Älskar dig Elin


Nathalie Gustafsson
Elr Doddy!;)
Ja du, 11 år har vi varit vänner.
Bästa vänner!
Du har betydt otroligt mycket för mig.
och du är en av dessa 3 som har gjort mitt liv
så bra som det har kunnat bli!
Du är en person som jag kan lita på till 100%
och du nog faktiskt den snällaste personen jag har möt.
Du har alltid ställt upp för mig.
Hur dumma saker det har varit,
så har du ställt upp och tröstat mig.
Jag vet att våran vänskap kommer hålla livet ut!
åh jag kommer säkert att börja stört gråta
nästa gång vi träffas eftersom jag kmr att börja tänka på detta.
Älskar dig


Karin Nordström
Vart ska jag börja?
Har så mycket jag vill få sagt till dig.
Så du förstår hur mycket du betyder för mig.

Vi var som Jing och Jang, bill och bull, bonnie och klang.
Du var den personen som känner mig bäst.
Det var du som visste allt om mig.
Det var du som såg direkt när något var fel.
Det var nästan bara du som kunde förstå mig.
Det är du som har gjort så jag har fällt många tårar,
både sorgsna tårar och glädjetårar.
Men glädjetårarna vägde alltid mest.
Utan dig känner jag mig alldeles tom, du var som min andra hälft.
När jag kollar på dina bilder från Bollerup
så blir jag jätte glad att du trivs så bra och att du
har fått så många goa vänner:)
Men på ett sätt så känner jag mig sorgsen?
Sorgsen att det inte är du och jag som är på dom korten.
Att det inte är du och jag som flummar
runt som påtända 80 tals hippiar längre.
Att de vi inte kan dela glädjen av att tro eller veta att man är kär.
Saknar att inte kunna träffa dig varje dag.
Saknar våra stunder.
Saknar att inte skapa nya varje helg, varje dag, varje minut.
Saknar att bli omkramad av dig.
Saknar att det inte är vi längre.
Det värsta av allt med flytten till skåne som jag klandrar mig över varje dag,
är att vi har tappat bort varandra,
Känns inte som jag känner dig längre,
iallafall inte på det sättet som jag gjorde förut, inte i närheten 
och du kanske känner likadan för mig.
Men det jag önskar över allt annat, 
är att vi kommer finna varandra igen.

Men det som vi hade, de kommer jag aldrig få med någon annan.
Även om du börjar få så för någon annan, det accepterar jag.
Men det som vi hade, det.. det är oslagbart för mig.
Förhoppningsvis återvänder du tillbaka till Mellerud
och vi kan börja bygga upp vänskapen igen.
Men något som du ska veta, Jag älskar dig så otroligt mycket.
Den kärleken är inget som kmr försvinna helt, även om du ä borta ur mitt liv.
Så kmr jag alltid känna något för dig vännen!

Kmr du ihåg den dagen?:)



Kommentarer
Postat av: nathalie "kung fu mästar'n" gustafsson

2010-10-19 @ 19:41:34
URL: http://nngustafsson.blogg.se/
Postat av: nathalie "kung fu mästar'n" gustafsson

2010-10-19 @ 19:43:48
URL: http://nngustafsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag älskar dig Maria <3

2010-10-19 @ 20:10:44
Postat av: karin

Nejnejnejnej! Tänk aldrig den tanken om att vi mist varandra igen? Snälla söta rara? Det har vi inte! Vi har bara skapat nya kretsar som nog är fullt naturligt i och med att jag bor här nere nu. Men bara för att det så glömmer man inte det som betytt mest för en genom alla tider. Tänker på dig varje dag, speciellt när jag ser någon snygging, då tänker jag jämt på dina goa kommentarer och dina söta, mystiska leenden. Jag skapar hela tiden nya minnen, nya stunder med dig. Fast i mitt huvud, du är jämt med mig där. Det som är det jobbiga är att jag inte har tiden till att berätta om alla nya saker som vi hittat på här nere.. Tiden finns aldrig där! Hur dumt det än låter så har jag inte den tiden. Fast ska ringa dig ikväll, så var beredd på det! Ska snacka med dig så länge som det bara behövs. Vill prata med dig om allt, gråta med dig om allt, skratta med dig om allt! Alltalltallt.. Så Maria, tro aldrig någonsin att jag bara ersätter dig med någon. Vi ÄR speciella på avstånd också :) Jag älskar dig så galet mycket, du är som den syster som jag aldrig fick. Gud vad jag älskar dig kvinna lilla! Hoppas du läser detta nu för jag vill inte att du ska gå runt och tro att jag glömt bort dig. Det vi hade OCH har är oersättligt. Puss på dig så hörs vi senare! Och du, självklart kommer jag ihåg den dagen.. Återigen fina minnen. ♥

2010-10-20 @ 18:09:00
URL: http://kkarinnordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0