ONSDAAG!! och den betyder datakunskap imorgon...-.-

Hey Ho Let's Go?

nej men har absolut inget att skriva faktiskt..
Är trött.. varit de hela dagen och det restultera att jag somna i skolan.
Borde nog plugga till provet i matte imorgon, men har ingen ork.
Är redan skoltrött till 1000, hur ska jag orka med 3 år till?
Visst estet är awesome, är faktiskt ganska förvånad att jag inte gett upp tidigare.
Skulle absolut gjort de om jag hade gått NV.
Men de är bara att bita sig i läppen och försöka komma tillbaka!;)

Förövrigt har jag träningsvärk från gympan, nördar Love Gun med Kiss, mina tummar är fulla med sår, jag är biff, känner för att helgen ska bli som en stor fest, min facebook krånglar, vill åka och hälsa på alla på deras nya skolor, taggar för höstlovet, min mage skriker efter mat även fast jag åt för 5 min sen..
Känner mig fet, kanske för jag är fet;p
Oj ja denna bloggen skulle ju bli mer posetiv, men fan nu vill jag kränka ner mig själv med att säga att jag är fet bara för att jag kan;o haha!

Ja detta var nog de mesta som jag ville få ur mig kortfattat!:)

Bjuder på mina favoritbilder från alla de nytaggna bilderna från camen;)

Tänkar minen


Flört ögonen i fokus, min flörtleendet kom även oxå med;)


Pervoblicken


Och så här känner jag för bilderna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0