SKÄGG

Bra uppdatering;)

Helgen har varit sjukt skön, bara tagit de lugnt!
Varit behövligt, för denna vecka i skolan.. jävla vad jag har varit slut.
Träffade Nadiabus i fredags och jag skaffa mig en ny filmfavorit The boat that rocked.
Kan bara älska den filmen och åhh Gavin, muuums;)

Sen lördag, inte för att ni skulle bli förvånad men trav so vanligt;p
Gick awesome, sen blev de mys med hela goa familjen.
Inte så ofta när alla är hemma.
Och idag, idag.. jäklar idag har jag nog shoppat upp alla mina pengar, elr "nog"?
Jag "har" rättare sagt;p
Men värt det!

Annars så äre sista veckan i skolan, sen äre lov!
På lördag thn, för att se äslkade Her Bright Skies.
äkta kärlek till dom;)

Her Bright Skies – Heartbreaker

MUMS;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0