vill inte ha snö..


Dagen varit jobbig, elr nja den har funkat!:)
Slutade ganska tidigt, engelskan var inställ, de var synd de.. NOT;)
Btw hade matteprov det sista, gick helt okej:)

Sen när jag kom hem så körde vi Eldingson i vagn förförsta gången, gick bra:)
Tömkörde Queen Size efteråt, aldrig gjort de med henne förut.
Ja.. jag och pappa drog så mkt vi kunde, hon bara sparka och reste sig.
Lite obehagligt när hon rusa mot en i full galopp så man fick slänga sig mot sidan:p

Förövrigt var jag nyss ute med pappa oh tog in careva och pål.
Nuså tog solen med sig sommaren, så inte rättvisst mot dom att behöva gå ute på nätterna.
Nu.. vet jag inte vad jag ska göra.
Måste göra ngt innan jag går och lägger mig.
Får tänka på saken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0