Några dagar

T:Hade matteprov och de gick förjäkla dåligt tror ja.. Bajs!
F: Grejade med Vårshowen nästan hela dagen, känner mig pepp!
    Gick även in te mld mä grabbarna och rep, they're awesome...haha not! ;)
    Jag sa ju att de skulle vara en lugn helg.. Glöm det.
    Var fest på rep och de kan man ju inte säga nej till;p
    Sen runt 1 tiden stack jag och nga till på efterfest hos ngn Hampus.
    Vet att en som var där hette det, men är inte säker ´på att det var hans hus:p
    Men åkte hem runt 2, tror ja:) Det var kjempe great! :D
L: Igår jobbade jag i stallet hela dan.
    Fick kört 2 unghästar förförsta gången och kört en annan 2 åring:)
    Körde Peter och Love oxå.
    Så full fat hela dagen:)
S: Ska strax ut och fodra stallet. Pappa och mamma är iväg mä Annika som ska flytta idag.
    Hon ska även hämta hennes nya hund, King:)
    En svart gran douis som är 85 cm i manken;o
    en storing:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0