.

Sitter och.. Jag vet inte om jag ska publicera detta inlägg.
Jo, du måste få veta detta.

Jag vet att jag inte är världens bästa person eller vän.
Men nu försöker jag vara en så bra vän, för nu säger jag saningen.

Ska jag inte få leva mitt liv pågrund av dig?
Ska jag inte få vara med mina andra vänner?
Nej, jag kan fan inte hjälpa det som har hänt.
Jag ville hjälpa till men du sa nej, så snälla sluta klaga på vad jag gör.
För jag tänker leva mitt liv så länge som de går, för snart tar det slut.

Du har funnits där så många gånger för mig och jag har varit där för dig många gånger också.
Du är min vän, en jätte bra vän som jag så gärna vill ha kvar!
Men jag vill inte att du ska skriva på din blogg att jag väljer fester framför dig.
Eftersom du har skriver sånt som trolligt vis handlar om mig på din blogg, så har jag rätt till de med.
Jag har andra vänner oxå och dom är där, ska jag sitta ensam hemma och inte få umgås med dom?

Jag har inte heller haft det så lätt, jag har de inte så lätt.
Och jag försöker att fixa det mellan er, men jag kan inte gör mer än de jag har gjort.
Och de som du gjorde i fredags, de var inte rätt gjort av dig.
Snälla försök förstå, jag vill ditt eget bästa, men jag vill inte må dåligt över att du mår dåligt.
För jag har mått dåligt alldeles för mkt i mitt liv.

Och är jag rädd, feg ch inte vågar säga till?
Det är jag fan inte!
Förstår jag inte?
Nej de gör jag inte, men du förstår inte heller.
Och är jag som alla andra?
Om du tycker de så måste det vara rätt då..

Om du tycker så här om mig, var inte min vän då.
För jag vill inte ha några falska vänner, men även fast detta inte handlar om mig, så är det bra att du får veta detta.
För detta, ta till dig de. Du skadar bara dig själv och får oss andra att må dåligt.
Egentligen skulle ja tagit de ansikte mot ansikte med dig, men jag hade inte klarat det.
Hade inte klarat av att säga detta te dig pga du betyder så mycket.
Och jag tror inte hade uppfattat detta rätt, för de skulle nog inte jag göra.
Jag vill bara ditt eget bästa, för du vet inte vad jag har hört av andra personer.
Jag försvarar dig varje gång!

Och du ska veta, jag har aldrig Aldrig sagt eller inte velat vara din vän.
För du betyder så mycket.

Snällasnälla förstå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0