!

Blev inget inlägg igår..
Men i lördags drog ja hem till karin, och efter ett tag så småspontant åkte vi till bränna me some guys.
Mådde inte direkt bra dagen efter..
Sen igår så skulle ja iväg igen egentligen till samma ställe, men så började de och krångla med skjust och massa skit.
Så jag stanna hemma, inte för jag fick så mycket mer sömn att vara hemma..
Låg liksom oc prata i telefon halva natten(!) jag som har telefonskräck, men de försvann nog efter jag rigde till typ 30 personer innan metaltown för att få tag i campingbiljetter :p

Men ida har de varit fullt hå hela dagen, tills nu!
Har varit ute och kört Halvar, törnrosa. Sedan ridit både black och Peter.
Så nu är de bara att vänta på mormor och hela de gänget eftersom Annika fyller år...

Sen så får jag se om jag ev åker till Karin, för att träffa henne, emelie och natta.
Vill liksom hinna säga hej då till Karin innan hon åker tillbaka till skåne:(
Kmr sakna den tjejen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0