Normalt?

Nä de vet jag inte, men vem har sagt att jag är normal?

♦Jag tänder på killar med vita sockor.
Tycker de är otroligt sexigt, speciellt om de är såna sockor som sitter åt!

♦Jag äter inte smör, tkr de är otroligt äckligt

♦Klarar inte av överflöde av fetta saker tex. ketchup, sås.

♦Jag fick mitt "riktiga" hår när jag var 5 år, hade bebis hår fram tills dess.

♦Tycker att killar som ser drogberoende ut (eller liksom, ja ni fattar) är heta.

♦Skulle lätt kunna ha varit en groupie till tex band som led zeppelin, rolling stones, metallica eller quens of the stone age

♦tittar fortfarande på disney chanel, bara för att ja gillar hanna montana på engelska

♦När jag var liten blev jag kär i tecknade figurer, spelade ingen roll om de var ett djur.

♦Är beronde av att ha människor runt om mig.

♦Tycker att äldre män är hett!

♦Rakar mina fingrar, inte för att jag behöver de, men asså de är kul för de känns så konstigt sen efteråt.

♦Jag försökte få anorexia när jag var liten, för att jag hade hört att om man hade de så skulle man inte få mens.

♦Har några jävla sexfanatiser

♦Jag vet att Elin sitter och läser detta nu, så hej på dig kusin!

♦Jag brukar alltid skada mina fötter, bryta tår, vrika foten, bli trampad på, få gettingstick tex.

♦Ogillar tjejröster, verkligen ooogillar dom!

♦Skriver aldrig ut min ålder, för jag vill att folk(killar) ska tro att jag är äldre.

♦Kommer aldrig ihåg namn, varken nykter eller berusad.

♦Brukar ljuga om mitt namn och ålder för folk, brukar använda Asta, Anna eller Helen. För de har en anknytning till mtt riktiga namn.
Asta, Helen = är mina mellan namn
Anna= astA heleN lundgreN mariA
Och ålder brukar ja använda mellan 18-21, inte för att ser ut som 21, men de går på de;)
Anledningen till att jag ljuger om de är för att inte vill få några problem efter.

♦Brukar kunna se vilka killar som är bögar.

♦När jag var riktigt liten, så plågade jag vingarna på fluggorna och hade dom som små husdjur.

♦Skrattar när jag gör mig illa. Vill inte vis mig svag

Normal girl, yesyes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0