Klarade de!

Klarade provloppet!
Attans så gla ja è och trött, men de hör väl till !?
Peter var jätte snäll, även fast han inte ville följa med riktigt.
Stod även upp under hela loppet, även fast jag föll ihop lite de sista.

Men nu gäller de hårdträning och sallad för hela slanten!
Ska ner under 65 kilo, men detta fixar jag.
Har ju en hel del fett att få bort, tyvär..
Men som sagt detta fixar jag :)

Så nu gäller de att köpa en montesadel och tyglar.
Sen så har jag börjat leta häst igen, äntligen har pappa förståt att jag behöver ha en egen start häst.
Så de är de jag letar efter :)
Helst en skimmel! ;)
Alltid haft en liten förkärlek till vita djur, speciellt skimmelhästar.
Så jag hoppas jag kan köpa mig en :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0