Aug. 25, 2011

I tisdag var de trav på Årjäng med Love Express och Påla Docka.
Påla blev 7:a med 2 galopper på en bra tid, men märkdes att hon har ont i frambenen så de blir nog en behandlig för henne.
Sen så blev Love 4:a och hon såg gryyymt fin ut!
Satt instängd med sparade krafter in i mål.
Märkts att vi har fått styrka i hästarna nu!

*Igår red mitt 3:dje montéprovlopp igår.
*Igår var de första gången jag kände att de flöt på.
*Peter gick som fan, tillochmed en bra tid under kvalgränsen.
*Jag stog upp under hela loppet.
*Fick beröm att jag har fått en snygg stil när jag rider och att jag voltar perfekt.

Det går bra nu!

På måndag ska vi upp till färjestad med Pedra.
Denna gången kör jag henne, har inte stora förväntningar.
Men hade varit roligt att få pengar och köra felfritt mä na.
Pappa är nog glad om jag och hästen kommer tillbaka efter loppet.
Sist gång höll hon på att kväva sig, så de var jäkligt nära att hon stupa ner i banan efter loppet.
Så helst hade han väl inte velat att jag skulle köra ;)


Halvar var helt crazy idag när jag tog in han från hagen.
Min bus där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0