Otroligt längesen jag uppdatera.
Hänt så mycket att jag inte kan riktigt förstå det.
Den största förändringen var att jag förlora mig farfar.
Någon vecka efter det senaste inlägget.

Jag var där när han gick bort, jag såg hur han plågades de allra sista.
Kommer aldrig kunna bli den personen som jag var innan.
Den enda trösten är att han nu är fri, all smärta är nu borta för han.
Han fick de liv han ville ha, han fick barn, barnbarn och barnbarns barn som älskade honom.
Och de han verkligen brann för var hästarna och ingen kan säga att han inte gjort ett bra jobb med dom.
Han har både fött upp, tränat och tävlat fram hästar som har vunnit stora lopp och gått över tio-tal svenska rekord.
Många säger att han var en stor man inom travet, visa säger att han är en legend, men jag säger han är min förebild, min vän, min farfar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0