Aug. 9, 2011


Ska ut och fixa grejerna för imorgon även köra Black ihop med Love
Ska iväg till årj och rida monteprovlopp med Peter.
Få se om ja orkar stå hela vägen..
i värsta fall så svimmar jag, men ja tror ja är soppas musklad att jag inte gör de :)

Snart bara en vecka kvar på lovet.
Men om jag ska vara ärlig så längtar jag lite.
Inte efter att behöva gå upp så tidigt eller alla lektioner, utan till vännerna och musiken.
Jag inte förklara med ord vad jag längtar till att spela ihop, har inte gjort de sendan vi gick på lov.
Även få se om min röst har utvecklas eftersom de känns som jag har börjat lära känna den:)

54321 – What We Did With Our Days

Ett av banden som har spelat i Mellerud under sommarn.
Helt underbart band, men en jäkligt snygg sångare.
Smet in i öltältet för att kunna se dom, gratis och bra.
Jag njöt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0