:´(

Jag gjorde precis slut med min pojkvän.
Jag vet inte varför, han liksom inte stärkte min självförtroende eller gav mig aldrig något.
Kan gav mig aldrig komplimanger och han var alltid ute på fest..
Jag liksom tröttnade på han, visst han var snäll ibland och så, men han var aldrig me mig..
Men jag ville ha något mer, han flörtade med andra tjejer, han skulle alltid visa sin kropp för alla..
Allt detta gick upp för mig när jag träffade Scott.
Han är helt perfekt, även fast han kanske är min dröm kille som är värsta rocker och så, men han är underbar! 
Visst nu kmr ni säker tycka att jag är värsta playern men jag kan inte dölja mina känslor för han!
Men ja.. tyvär så händer allt detta bara på It Girl.

Ibland önskar jag att det verkliga livet var mer som i It Girl!


Skrivet av en tjej som har It girls beroende med ett annat ord mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0