Hallå på er alla.. nästan alla iaf!

Mycket har hänt det senaste, för mycket.
Behöver smällta in allt innan jag går ut på bloggen om det.

Men hade volleybollsturnering idag, gick la ganska bra ändå!;)
Alla var ju typ 2 meter långa så då är de inte så lätt;p
Men tycker faktiskt att vi var grymast, iaf snyggast om inte något annat!;)

Imorgon är de musikdagen i skolan, skönt att bara få tänka på musik ett tag.
Behöver få tänka på något annat än alla problem som är nu:)
Öva på låtarna för vårshowen och badminton SM.
Jimi Hendrix Experience – All Along The Watchtower
Survivor – Eye Of The Tiger
Känner mig taggad:D

Ska ev köra istrav med Törnrosa och Carissma på lör,
och ett lärlingslopp nästa tors på Åby med black.
Känner mig ännu mera taggad!
Sen lov på det men brudarna så kan det nästan inte bli bättre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag menade att du var snygg på bilden! Svårt att skriva vilka ord jag betonar.. Hoppas du inte blev ledsen.. KRAM!

2011-02-16 @ 00:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0