slut på sportislovet

Sluta vara en sån bitch..

Ja, det önskar jag just nu!
Iallafall kmr inte ihåg när jag gjorde sista inlägget och jag orkar inte kolla efter;p
Kan ju iaf säga att jag har inte haft en enda lugn dag på lovet, det som jag faktiskt hade behövt.
Igår kom Karin och Nadia hit, ojoj vad jag tar hem folk nu plötsligt;p
Sen så drog vi in i mld och åt me Vicki. Ganska snart därefter blev vi dissade av Nadia som gick te Wärs.
Ville oxå dit.. jävlar vad jag ville dit!
Hade gjort samma sak om jag var henne;P
Så vi andra gick te Vicki:)

IDAG åkte ja och päronen te gbg, är helt slut;o
IMORGON FFS har vi studiedag och de är ett stor YÄÄÄÄY på det.
Men den lediga dagen kmr jag tillbringa i Karlstad på trav me Pedra & Peace:)

Yesyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0