Aopp

Dålig uppdatering, har varit fullt upp i helga tills nu.
¹Fått besök av självaste busungarna, ²har varit på trav och ³varit i Arvika med Nathalie hos Nadia.
Vart på Nadias skola som var så fruktansvärt mysig och gullig!
Så nu förstår jag verkligen hur dålig min skola är och det är ju verkligen jätte bra för mig som är så skol trött;o
Asså, allt där var så bättre, gensamheten, lärarna och de som gick där.
Så är så grymt avund på Nadia som har allt dedär, men de är hon ju liksom värd också:)
Så de kändes dumt när jag var där, var så mkt blygare än vad jag brukar vara och jag mådde inte som allra bäst när jag var där heller så.. Hoppas de inte tyckte jag var för jävla trökig, för jag brukar inte vara så trökig faktiskt;p
Sen på istravet så gick de ganska bajs för mig, 4a med Törnrosa och den hårda banan gjorde så att hon fick tillbaka hennes hälta.. Ångrar mig så mkt att jag starta henne:(
Sen så var Zippen 3 och gick verkligen suuuuper!:D

Men iaf, skulle egentligen på fest ikv men så ska jag köra lopp imorgon och måste göra alkotes.
Så för att vara på den säkra sidan så blire nog en lugn hemmakväll ist, men bara "nog" ;)
Man hinner att ångra sig många gånger;p

Så imorgon blire start med Black på Åby och jag känner mig inte som allra taggast för att kunna köra bra, men de får natten bestämma om jag kmr bli..;o




R.E.M. – The One I Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0