10 saker du inte visste om mig.

1. När jag var liten ville jag att folk skulle tro att jag var blind så jag gick in i väggar, dörrar och människor,
   ja allt möjligt. Ramlande i trappor så folk fick hjälpa mig upp!

2. Carola var min största Idol när jag var runt 8-10 år. Tufft!

3. Tycker att Mick Jagger är grymt het! Han ser ju as bra ut för att vara så gammal som han e!

4. Är beroende av valnötter, passionsfrukt och vindruvor.
    Det är de 3 sakerna som måste finnas hemma!

5. När jag sitter bakom hästen i lopp blir jag som en helt annan person.
    Självsäker, AS högljud, agressiv och cooool!;)

6. Hade en deprimerad period när jag gick i 8an.
    Slutade med saker som man ångrar och riktigt dåligt självförtroende.

7. När någon främmande person frågar om mitt namn brukar jag säga ngt av mina andra namn ist.
    Även fast han är as snygg så säger jag inte mitt riktiga namn;p
    Brukar köra på Helen för om man säger Asta så.. haha!^^

8. Ett tag vara jag riktig desperat att finna kärleken, så jag tog vem som helst.
    Ångrat stort!

9. Är grym på att leta upp information om personer!
    Lite av en gåva dedär;)

10. Lyckas alltid göra bort mig, säger alltid fel saker vid fel tillfällen..


Säger ju det, Störd mun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0