BROOOOOLT!



Jag är på g!!!!
Imorgon slutar självaste kungen vid 10, gillas skaaaarpt!
Har termins uppspel, ska sjunga Play with fire med rolling stones!
Drar till rockverskan senare, man har ju liksom ett band nu;)

Jofan!!
Jag och kussen brusen ska skaffa blogg ihop, och seriöst vi ska försöka få en känd blogg!
Så jag ska fråga Victoria på ett riktigtriktigt awesome sätt om hon vill göra en design te bloggen;p
Så vi kan tjäna grova pengar!
Sååååeee, yeaaa...
Kmr lägga ut länken på den när den är igång;D



Kommentarer
Postat av: lilla vikki virus!

Klart att jag kan!

Skicka bara bilder, förslag och idéer så fixar jag det vettu! :D <3

2011-01-25 @ 14:41:12
URL: http://wictoriamedw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0