Hallå Blåbärr.

Trött är det jag är nu..
Måste ut och mocka innan jag mig åker till centrum, eller om Mellerud har ett centrum..?!
Men åker iaf in och tar mig en lunch eller brunch..
MAT men brudarna:D
fan vad jag älskar mat!
Varför måste jag älska mat?
Jag blir bara tjockare..
Måste börja träna nu så jag blir så smal som jag var när jag var liten!
Tro det elr ej men jag var JÄTTE smal när jag var liten..
Bajs för mat, men mat är ju egentligen bajs!
Växter växer i bajs och djuren äter växter som växer i bajs.
Frässscht..
Mogen jag känner mig, men allvarligt jag hade aldrig kiss och bajs åldern när jag var liten
Jag har den nu;p

Men iaf sen så hoppas jag på en kväll med någolunda borta personer;)

Iallafall var jag med sötsakerna igår, fast Karin hade vi en saknad efter!
Men en härlig kväll som slutade med att alla var typ helt sinnesdöda förut mig!
Hemskt när de är så!
Alla är trötta så är man as pigg själv, man vet inte vart man ska göra av med all energin:p

Men får hoppas jag blir av med den idag, så man kanske är lite lugnare imorgon då vi ska på Välkoms fest?
Aa typ en sån, för en irländare som ska gå i min klass i några månader.
Awesooome, fast de värsta är ju att alla råda tjejer kmr vara på estet.
Kmr bli helt crazy på dom!
Asså jag fattar inte riktigt varför de är på gymnasiet hela tiden, varför sa de få vara på våran skola när vi inte får vara på deras?
Asså borde de inte fatta att ingen vill ha dom där?
Det fatta fan tillochmed jag när jag gick på Råda, så jag höll mig på Råda..
Arrrgh!

Oj en blandat inlägg, men ja..





Jag är nästan lika ego som Kissie.
Illa!
Det är bajs helt enkelt

Kommentarer
Postat av: lilla vikki virus ;D

Jag tror att vi var rätt mkt borta vid estet när vi gick i Råda. Men vi kände ju typ de som gick där och var inte där 24/7 (:

Småbarn.. Hoppas de tröttar XD

<3

2011-01-08 @ 12:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0