Het get, nädu!

Är så grymt trött just nu..
Ser lite halv påtänd ut.
Kanske inte så konstig heller!

Hade terminuppspel idag som sagt och tyckte de gick bajs.
Tappa bort sista texten, men wtf jag körde på och såg allmänt cool ut.
Så lärarna tyckte de gick bra, säkert bara för jag såg så jäkla cool ut!
Sen så sluta man ju halv 10!;D
Gick hem, körde Peter som kändes superduper as bra ut!
Kändes en hel del i armarna när jag kom in!
Sen så körde jag Love, kan ju säga att köra en 170 hög het heeest i en låg vagn men slutkörda armar och förfrysna händer är ingen en bra idé faktiskt...
Men hon kändes helt otroligt bra ut oxå, så de var värt all ondhet;P
Sen drog jag te skolan igen, skulle ha spelat men fan allt sket sig.. faktiskt!

Så nu sitter jag och tittar på startlistan till måndag.
Ska köra Pedra i ett kallblods/lärlingslopp.
"Nu får du köra en häst i form!"
Ja jofan de märktes då verkligen att hon var i form igår-.-
Hon fick sista pengarna på en 32 tid, ja pappa hon är "verkligen" i form!
Men allvarligt, skrek lite inombords av lycka när jag såg startlistan;D

yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0