dålig uppdatering

Hänt mycket de senaste, mycket som har tagit all min energi till att ens bry mig om bloggen.
Orkar ingeting längre, jag bara sover.
Mår faktiskt ganska dålig, specielt efter de som hände med Halvar.
Ifredags när jag kom hem så började Halvar visa tecken på kolik som höll på att gå över till tarmvred.
Det var så jäkla nära att han fick det och om han hade fått de hade han dött.
De där timmarna va det värsta som jag har upplevt.
Att se han lida så av den smärtan, det var hemskt.
Att veta att sin bästa vän, den som jag har upplevt så mycket med..
Att hans liv hänger på en skör tråd, att de där timmarna var de allra sista man skulle uppleva tillsammans.
Det går inte att förklara med ord..
Även fast chocken efter de har lagt sig så kan jag inte sluta tanka på den tanken att han kanske inte hade funnits nu.
Många kan inte tro att man kan bry sig så mycket om en häst, de är ju ändå bara hamburgare..!
Men Han är mitt allt, det har han varit från dag 1 för 5 år sedan.
Jag vet att en dag kommer vi att skiljas, men aldrig.. aldrig kommer jag låta oss skiljat åt på ett sånt här sätt!


Skriver en annan dag vad som har hänt resten av den tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0