Gör som alla andra!

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 - Vad är kärlek?
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Det här hade jag på mig idag
Dag 07 – Mina rädslor
Dag 08 – Bilder från jag var liten
Dag 09 – Vem vill jag vara för en dag?
Dag 10 – En sak jag vill tipsa om
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Min bästa vän
Dag 14 – Snyggaste kändiskillen
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Det här får mig och må bra
Dag 18 – Något beroende
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Fula ovanor
Dag 21 - Mitt favoritminne
Dag 22 - Finaste låten och varför
Dag 23 - Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - Hur mitt största intresse kom till
Dag 26 - Min största passion
Dag 27 - Den här veckan
Dag 28 - Om jag blev tvungen att byta utseende med någon
Dag 29 - Detta är jag beroende utav
Dag 30 - Någon jag saknar
Dag 31 - Ett sista ögonblick

Om mig:
Jag är en 16 årig typ "häst/musik/kill" galen tjej som bor mitt i ingenstans.. i Mellerud!
Som mest är känt för sitt fuskbygge och ordspråken Hårda bud i Mellerud!
Är en 176,6 om någon ville veta, och vikten skippar jag;)
Hur jag är.. Jag är en komplicerad person,
Ingen fattar riktigt hur jag är och blir oftast ett problem.
Kan nog säga att jag är störd!;p
Mina drömmar är att bli en framgångsrik travtränare och kusk inom travet.
Att få en karriär inom rock/metal musiken och att köpa ett hus i LA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0